mihancrack

توضیح مختصر در مورد باشگاه بازاریابان ایرانی

mihancrack

 
درباره وبلاگ


به خانه نقش و رنگ خوش آمدید. با امید به خداوند منان در این خانه به معرفی نقاشی درتکنیک های متنوع ( سیاه قلم،کنته،مدادرنگی،گواش، ابرنگ ، پاستل،رنگ روغن و...) می پردازیم. در ضمن آموزش خصوصی تکنیک های فوق ویژه بانوان و کودکان و همچنین سفارش انواع تابلوی نقاشی پذیرفته می شود. در صورت تمایل جهت هماهنگی به آدرس (naghshorang410@yahoo.com) ایمیل زده و شماره تلفن خود را بگذارید و یا شماره تلفن و نام خود را به شماره (09303902308) پیامک کنید تا با شما در اولین فرصت تماس گرفته شود. "" سفارش انواع طرح ها و مدل های دلخواه شما در تکنیک های فوق با سایز های انتخابی شما پذیرفته می شود "" "در تمام موارد فوق مشاوره رایگان داده می شود"
") // End -->
آخرین مطالب
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 3684
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خانه نقش و رنگ
(با عرض سلام و ادب به خانه نقش و رنگ خوش امدید)




بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما یار و همراه عزیز؛

به علت سوالات مکرر شما عزیزان در ارتباط با mci5 بر آن شدم تا        توضیحی مختصر در مورد نحوه ی کار و درامدزایی این باشگاه برای        مشاهده شما عزیزان در وبلاگم قرار دهم .                                                            

شما یکی از عزیزانی هستید که با اعتماد خود، توانسته اید نقشی مهم در اجرا و پیاده سازی طرح های بزرگ باشگاه بازاریابان داشته باشید. طرح های که هر کدام با تکمیل شدنشان،    میتوانند دنیای فروش اینترنتی را متحول نمایند!

ما به زودی و با حمایت شما عزیزان، مرکز فروش اینترنتی ایران را در دست خواهیم گرفت و به کمک بازاریابان فعال و ساعی خود، قادر خواهیم بود به عنوان اولین باشگاه بازاریابان ایرانی، میزبان تمامی فروشگاه های اینترنتی ایرانی باشیم تا تمام فروشگاه های بزرگ و کوچک ایرانی، فروش و تبلیغات محصولات خود را به ما بسپارند، که البته حدود 30 درصد این طرح اجرا و مابقی آن انشالله تا اوایل تابستان اجرا خواهد شد.

بعد از اجرای طرح ها، مطمئن باشید شما یکی از همکاران ما خواهید بود تا علاوه بر دریافت سود مشارکت هفتگی، درآمد ماهیانه نیز داشته باشید، البته این طرح حدوداً از مرداد ماه اجرا و عملی خواهد بود اما ما این لطف بزرگ شما و اعتماد فعلی شما را فراموش نخواهیم نمود.

در ضمن لازم به ذکر است که اینماد را هم برای فرشوگاه ثبت نام نموده ایم و به زودی آرم آن را در فروشگاه قرار خواهیم داد.

همچنین شرکت مربوطه نیز انشالله تا یکی دو ماه آینده به ثبت کامل خواهد رسید و بعد از آن تبلغیات گسترده ای را در سراسر ایران برای باشگاه بازاریابان ایرانی انجام خواهیم داد.

همانطور که قبلاً هم وعده داده بودیم و اطلاع رسانی کرده بودیم، از تاریخ 23 اردیبهشت ماه امکان برداشت از حساب کاربری فعال شده است، اما لطفاً موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:

از ساعت 24:00 روز 23 اردیبهشت ماه به بعد دیگر قسمت مشارکت مالی غیر فعال و تمام موجودی اعتبار شما در سیستم ثبت و فقط به موجودی فعلی شما سود مشارکت پرداخت خواهد شد.
توجه داشته باشید که اگر در آینده از موجودی اعتبار خود برداشت نمایید، فقط به مبلغ باقی مانده اعتبار شما سود تعلق خواهد گرفت، و به هیچ عنوان سود مشارکت به اعتباری که بعد از تاریخ 23 اردیبهشت ماه خرید مینمایید سود مشارکت تعلق نخواهد گرفت. پس لطفاً اولاً هر مقدار اعتباری که مایل هستید را حداکثر تا پایان روز 23 اردیبهشت ماه خریداری نمایید و دوماً فقط در مواقع ضروری از موجودی خود برداشت نمایید.

در مورد سود مشارکت هفته پانزدهم هم باید اطلاع دهیم که در صورتی که به هر دلیل سود مشارکت هفته گذشته را دریافت ننموده اید، سود هفته گذشته را به همراه سود مشارکت هفته شانزدهم در روز چهارشنبه همین هفته دریافت خواهید نمود.

اگر شماره شبای حساب خود را در قسمت حساب کاربری خود ثبت ننموده اید، و یا به صورت کامل و به همراه آی آر ابتدای آن، درج ننموده اید حتماً در اولین فرصت ان را اصلاح نمایید.
اگر سوالی در این مورد دارید میتوانید از طریق پیامک سوالات خود را از ما بپرسید.

چنانچه هر یک از نسخه های اصلی و یا آزمایشی نرم افزار Mci5 را خریداری نموده اید، اشنالله تا آخر هفته به همراه مبلغ 5 هزار تومان برای نسخه های اصلی و مبلغ یک هزار تومان برای افرادی که نسخه آزمایشی را خریداری نموده اند، هدیه در نظر خواهیم گرفت.               
       امید است با صبر و بردباری شما، تک تک اهداف بزرگمان را جامه عمل بپوشانیم.

و اما یک پیشنهاد برای آخرین مهلت افزایش اعتبار شما:

از هم اکنون تا پایان روز 23 اردیبهشت ماه، به تمام اعتبار های جدید معادل ده درصد هدیه پرداخت خواهیم نمود، یعنی در ازای هر یکصد تومان اعتبار جدیدف مبلغ 10 تومان هدیه به اعتبار شما افزوده خواهد شد. در صورت نیاز میتوانید بیست روز بعد این هدیه را به حساب بانکی خود منتقل

همچنین یک هدیه بزرگ هم به خرید های بیش از 5 میلیون تومان! اگر بیش از 5 میلیون تومان اعتبار جدید خرید نمایید، معادل قیمت یک سکه تمام بهار آزادی علاوه بر هدیه ده درصد هدیه دریافت خواهید نمود که این هدیه را نیز بعد از بیست روز میتوانید به حساب بانکی خود منتقل

همچنین در روز 24 اردیبهشت ماه به هر نفر با توجه به میزان کل اعتبار وی، مبلغی معادل 3 درصد هدیه به اعتبار شما افزوده خواهد شد.                                                              

اعتماد شما؛ افتخار ماست

  برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک باشگاه بازاریابان ایرانی یا مستطیل قرمز

که در پایین برای شما دوستان قرار دادم کلیک کنید.

با ارزوی تو فیق روز افزون برای شما عزیزان

مدیریت خانه نقش و رنگ
 



دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:mci5,باشگاه بازاریابان ایرانی,درامد بالا, :: 11:40 ::  نويسنده : سمیه ملکی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

 

mihancrack